عنوان دوره |
اختلالات یادگیری دانش آموزان |
کد LTMS |
91400513 |
مدت مصوب (ساعت) |
16 |
نحوه ارزیابی دوره |
• مشاهده محتوا (کلیپها): 15 از 100 • آزمون مستمر 25 از 100 • آزمون کلی : 60 از 100 حداقل نمره قبولی در دوره: 60 از 100 |
ثبت دوره در سامانه LTMS |
درصورت قبولی و تطابق با رشته شغلی درسامانه LTMS ثبت خواهد شد. |
رشته شغلی |
مربی امورآموزشی(169),آموزگاری(101),مدیریت واحد آموزشی(120),مشاور تحصیلی(949),مراقب بهداشت(950),مربی بهداشت مدارس(405),مربی امورتربیتی مقطع ابتدایی(104),مربی امورتربیتی مقطع راهنمائی ومتوسطه(105),مربی امورتربیتی(107),حق التدریس بگیر(9200) |
پست سازمانی |
همه پست ها |
گروه تدریس |
همه گروههای تدریس |
رشته تدریس |
همه رشته های تدریس |
مقطع |
همه مقاطع |
پایه تحصیلی |
همه پایه ها |
مدارک |
همه مدارک |
اهداف |
· مفهوم وضرورت بررسي اختلالات يادگيري را بيان نمايد · انواع اختلالات يادگيري را تشخيص دهد · برنامه هاي آموزشي مناسب براي رفع هريك ازاختلالات يادگيري را به كاربرد گیرد |
سرفصل دوره
|
· اختلالات يادگيري دانش آموزان · تعريف ومفهوم اختلالات يادگيري · سبب شناسي اختلالات يادگيري · شيوه هاي تشخيص اختلالات يادگيري · انواع اختلالات يادگيري · گفتاري خواندن نوشتاري محاسبه اي · اجتماعي –عاطفي، ادراكي -حركتي · راهكارهاي اصلاحي متناسب هريك ازاختلالات يادگيري |
نوع آموزش |
غیر حضوری |