عنوان دوره |
روانشناسی تربیتی |
کد LTMS |
91401177 |
مدت مصوب (ساعت) |
24 |
نحوه ارزیابی دوره |
• مشاهده محتوا (کلیپها): 15 از 100 • آزمون مستمر 10 از 100 • پاسخ تشریحی به پرسش استاد دوره در تالار گفتگوی 1: 10 از 100 • طرح سوال یا مفهوم برای درس در تالار گفتگوی 2: 10 از 100 • تکلیف دوره: 15 از 100 • آزمون کلی : 40 از 100 گزینه ارسال تکلیف و شرکت در تالارهای گفتگو در محتوای دوره قرار دارد و تا قبل از شرکت در آزمون کلی می بایست انجام شوند. حداقل نمره قبولی در دوره: 60 از 100 |
ثبت دوره در سامانه LTMS |
درصورت قبولی و تطابق با رشته شغلی درسامانه LTMS ثبت خواهد شد. |
رشته شغلی |
كارشناس امورفوق برنامه(124),كارشناس برنامه ریزی امورتربیتی(131),مدیرامورآموزشی(135),كارشناس سنجش وارزشیابی تحصیلی(1171),كاردان سنجش وارزشیابی تحصیلی(1172),كاردان امورآموزشی(1169),مسئول امورآموزشی(1167),ناظروراهنمای امورآموزشی(1173),كارشناس امور آموزشی(194),آموزگاری(101),دبیری(102),مدیریت واحد آموزشی(120),هنرآموزی(103),مربی امورتربیتی مقطع ابتدایی(104),مربی امورتربیتی مقطع راهنمائی ومتوسطه(105),مربی امورتربیتی(107( |
پست سازمانی |
همه پست ها |
گروه تدریس |
همه گروههای تدریس |
رشته تدریس |
همه رشته های تدریس |
مقطع |
همه مقاطع |
پایه تحصیلی |
همه پایه ها |
مدارک |
همه مدارک |
اهداف |
· مفهوم و هدف روان شناسي تربيتي را بيان كند · مراحل وويژگي هاي رشد را تشريح كند · كاربرد نظريه هاي يادگيري رادرفرآيندآموزش و پرورش تشريح نمايد · لزوم توجه به تفاوت هاي فردي درآموزش را توضيح دهد |
سرفصل دوره
|
· روان شناسي تربيتي · تعريف ؛ هدف وموضوع روان شناسي تربيتي · مفهوم رشدوعوامل موثربرآن · اصول حاكم بر رشد · مراحل رشد · رشدورابطه آن بايادگيري · نظريه هاي يادگيري وكاربردآنها · نظريه شرطي سازي · نظريه باندورا · نظريه آزوبل · مفهوم ونظريات انگيزش وروش هاي ايجاد و توسعه آن |
نوع آموزش |
غیر حضوری |