ما را دنبال کنید:

ارزشیابی كیفی ـ توصیفی (مقدماتی)

(3 رأی)
18,000 تومان 40% تخفیف 30,000 تومان
افزودن به سبد خرید
 ارزشیابی كیفی ـ توصیفی (مقدماتی)

شرح

عنوان دوره

 ارزشیابی كیفی ـ توصیفی (مقدماتی)

کد LTMS

91400715

مدت مصوب (ساعت)

20

 

 

 

 

نحوه ارزیابی دوره

         مشاهده محتوا (کلیپها): 15 از 100

         آزمون مستمر 10 از 100

         پاسخ تشریحی به پرسش استاد دوره در تالار گفتگو: 20 از 100

         تکلیف دوره: 15 از 100 

         آزمون کلی : 40 از 100

  گزینه ارسال تکلیف و شرکت در تالارهای گفتگو در محتوای دوره قرار دارد و تا قبل از شرکت در آزمون کلی می بایست انجام شوند.

حداقل نمره قبولی در دوره: 60 از 100

ثبت دوره در سامانه LTMS

درصورت قبولی و تطابق با رشته شغلی درسامانه LTMS ثبت خواهد شد.

رشته شغلی

آموزگاری(101), مربی امورتربیتی مقطع ابتدایی(104), مراقب بهداشت(950), كارشناس امور آموزشی(194), كارشناس سنجش وارزشیابی تحصیلی(1171), كاردان امورآموزشی(1169),كارشناس امورآموزشی وپژوهشی(111), دبیری(102), (103),مربی امورتربیتی مقطع راهنمائی ومتوسطه(105), مربی امورتربیتی(107), مدیریت واحد آموزشی(120)

پست سازمانی

همه پست ها

گروه تدریس

همه گروههای تدریس

رشته تدریس

همه رشته های تدریس

مقطع

همه مقاطع

پایه تحصیلی

همه پایه ها

مدارک

همه مدارک

اهداف

·         تعريف واهميت ارزشيابي كيفي -توصيفي راشرح دهد

·         ويژگي هاي ارزشيابي توصيفي -كيفي رابيان نمايد

·         ارزشيابي كيفي توصيفي رادرارزشيابي يادگيري دانش آ موزان به

·         كاربرد

 

 

سرفصل دوره

 

·         ارزشيابي كيفي -توصيفي

·         تعريف واهداف ارزشيابي كيفي -توصيفي

·         مباني روان شناختي وفلسفي رويكردارزشيابي كيفي -توصيفي

·         ويژگي هاي ارزشيابي توصيفي -كيفي

·         تهيه پوشه كار

·         تهيه آ زمون هاي عملكردي

·         كارنامه توصيفي ونحوه تكميل آ ن

·         گزارش بازخوردهاي توصيفي

·         ارايه وتحليل تكاليف

نوع آموزش

غیرحضوری

محتوای آموزشی




  • مدت: 20 ساعت
  • موسسه، نهاد: چکاوه دانش و فن
  • موضوع: تخصصی شغلی، فرایند محور
  • زبان: فارسی

مدرس

image

مهدی نامداری پژمان

دکترا