عنوان دوره |
افت تحصیلی و شیوه های پیش گیری آن |
کد LTMS |
91400459 |
مدت مصوب (ساعت) |
20 |
نحوه ارزیابی دوره |
• مشاهده محتوا (کلیپها): 15 از 100 • آزمون مستمر 10 از 100 • پاسخ تشریحی به پرسش استاد دوره در تالار گفتگو: 20 از 100 • تکلیف دوره: 15 از 100 • آزمون کلی : 40 از 100 گزینه ارسال تکلیف و شرکت در تالارهای گفتگو در محتوای دوره قرار دارد و تا قبل از شرکت در آزمون کلی می بایست انجام شوند. حداقل نمره قبولی در دوره: 60 از 100 |
ثبت دوره در سامانه LTMS |
درصورت قبولی و تطابق با رشته شغلی درسامانه LTMS ثبت خواهد شد. |
رشته شغلی |
دبیری(102), هنرآموزی(103), مربی امورتربیتی مقطع ابتدایی(104), مربی امورتربیتی مقطع راهنمائی ومتوسطه(105), مربی امورتربیتی(107),كارشناس برنامه ریزی امورتربیتی(131), مربی امورآموزشی(169),كارشناس امور آموزشی(194), مشاور تحصیلی(949), كاردان امورآموزشی(1169), كاردان امورپژوهشی(1170), كاردان سنجش وارزشیابی تحصیلی(1172), كارشناس سنجش وارزشیابی تحصیلی(1171), ناظروراهنمای امورآموزشی(1173), کارکنان غیر انتفاعی(9100), آموزگاری(101), مدیریت واحد آموزشی (120) |
پست سازمانی |
همه پست ها |
گروه تدریس |
همه گروههای تدریس |
رشته تدریس |
همه رشته های تدریس |
مقطع |
همه مقاطع |
پایه تحصیلی |
همه پایه ها |
مدارک |
همه مدارک |
اهداف |
• مفهوم واهداف بررسي افت تحصيلي رابيان نمايد • عوامل موثردرافت تحصيلي راشرح دهد • شاخص هاي تعيين افت تحصيلي راتوضيح دهد • راههاي مقابله باافت تحصيلي رادرجهت كاهش آن به كاربرد |
سرفصل دوره |
• افت تحصيلي وشيوه هاي پيش گيري آ ن • تعريف ومفهوم افت تحصيلي • عوامل موثردرافت تحصيلي • اجتماعي • آ موزشي • فرهنگي • اقتصادي • خانوادگي • فردي • پي آ مدها و عوارض ناشي ازافت تحصيلي • شيوه هاي بررسي افت تحصيلي |
نوع آموزش |
غیر حضوری |