عنوان دوره |
روان شناسی رشد دوره كودكی |
کد LTMS |
91400524 |
مدت مصوب (ساعت) |
24 |
نحوه ارزیابی دوره |
• مشاهده محتوا (کلیپها): 15 از 100 • آزمون مستمر 10 از 100 • پاسخ تشریحی به پرسش استاد دوره در تالار گفتگوی: 20 از 100 • تکلیف دوره: 15 از 100 • آزمون کلی : 40 از 100 گزینه ارسال تکلیف و شرکت در تالارهای گفتگو در محتوای دوره قرار دارد و تا قبل از شرکت در آزمون کلی می بایست انجام شوند. حداقل نمره قبولی در دوره: 60 از 100 |
ثبت دوره در سامانه LTMS |
درصورت قبولی و تطابق با رشته شغلی درسامانه LTMS ثبت خواهد شد. |
رشته شغلی |
ناظروراهنمای امورآموزشی(1173),آموزگاری(101),مربی امورتربیتی مقطع ابتدایی(104),مربی امورتربیتی مقطع راهنمائی ومتوسطه(105),مربی امورتربیتی(107),مدیریت واحد آموزشی(120),مراقب بهداشت(950),مربی بهداشت مدارس(405) |
پست سازمانی |
همه پست ها |
گروه تدریس |
همه گروههای تدریس |
رشته تدریس |
همه رشته های تدریس |
مقطع |
اداري (20),اداري استثنايي (39),ابتدايي (3),ابتدايي استثنايي (31),ابتدايي دوره اول(15),ابتدايي دوره اول استثنايي(46),ابتدايي دوره دوم(16),ابتدايي دوره دوم استثنايي(47) |
پایه تحصیلی |
همه پایه ها |
مدارک |
همه مدارک |
اهداف |
· مفهوم ؛ اهداف واهميت روان شناسي رشد كودك را توضيح دهد · ويژگي هاي خاص ؛مفاهيم اساسي ومراحل رشددوره كودكي راشرح دهد · عوامل موثروجنبه هاي رشددوره كودكي را تبيين كند · تفاوت دختران وپسران درطول دوره رشد كودكي را تشخيص دهد · روش هاي مطالعه رشدكودك را بيان كند |
سرفصل دوره
|
· روانشناسي رشددوره كودكي · مفهوم ؛اهداف واهميت روانشناسي رشدكودك · تعريف وانواع دوره هاي رشدكودكي · دوره اول كودكي (2-6سالگي )دوره دوم كودكي (6-21سالگي ) · نيازهاي بنيادي كودكان · ويژگي هاي خاص؛مفاهيم اساسي ومراحل هريك ازانواع رشد در دوره هاي كودكي جسمي حركتي شناختي (ذهن )گويايي اجتماعي عاطفي اخلاقي نقش جنسي وتفاوت جنسي · عوامل موثروجنبه هاي مختلف هريك ازانواع رشد در دوره كودكي · تفاوت هاي دختران و پسران درطول دوره رشد كودكي |
نوع آموزش |
غیر حضوری |