عنوان دوره |
اخلاق حرفه ای |
کد LTMS |
99506869 |
مدت مصوب (ساعت) |
8 |
نحوه ارزیابی دوره |
• مشاهده محتوا (کلیپها): 15 از 100 • آزمون مستمر 10 از 100 • پاسخ تشریحی به پرسش استاد دوره در تالار گفتگو: 20 از 100 • کلیف دوره: 15 از 100 • آزمون کلی : 40 از 100 گزینه ارسال تکلیف و شرکت در تالارهای گفتگو در محتوای دوره قرار دارد و تا قبل از شرکت در آزمون کلی می بایست انجام شوند. حداقل نمره قبولی در دوره: 60 از 100 |
ثبت دوره در سامانه LTMS |
درصورت قبولی و تطابق با رشته شغلی درسامانه LTMS ثبت خواهد شد. |
رشته شغلی |
آموزگاری(101),حق التدریس بگیر(9200), (0),دبیری(102),هنرآموزی(103),مربی امورتربیتی مقطع ابتدایی(104),مربی امورتربیتی مقطع راهنمائی ومتوسطه(105),مربی امورتربیتی(107),مربی بهداشت مدارس(405),مراقب بهداشت(950),مدیریت واحد آموزشی(120),مربی امور تربیتی مدارس متوسطه(1097),مشاور(320),کارکنان غیر انتفاعی(9100),غیر دولتی(90005),خرید خدمت(90004),مربی بهداشت مدارس(آ و ف)(951) |
پست سازمانی |
همه پست ها |
گروه تدریس |
همه گروههای تدریس |
رشته تدریس |
همه رشته های تدریس |
مقطع |
همه مقاطع |
پایه تحصیلی |
همه پایه ها |
مدارک |
همه مدارک |
اهداف |
· فراگيران در پايان دوره - نقش اخلاق حرفه اي با رويكرد سازماني را توضيح دهد - مسئوليت هاي اخلاقي معلم و مدرسه را ياد بگيرد |
سرفصل دوره
|
· نقش اخلاق حرفه اي با رويكرد سازماني · چيستي اخلاق · چيستي انگاره · تلقي از سازمان و رفتار ارتباطي · اخلاق حرفه اي · علم اخلاق · اخلاق و تعهد حرفه اي · انگاره ها · رشد اخلاقي و مهارت هاي رفتار اخلاقي · رشد اخلاقي و شبكه سازي · رمز و راز موفقيت و پيش بيني اخلاقي · ابعاد پيش بيني · مسئوليت هاي اخلاقي معلم و مدرسه · وظايف مربي و حقوق متربي · الگوهاي رفتار مربي · يادگيرنده قرن 21 · مولفه هاي هوش هيجاني |
نوع آموزش |
غیر حضوری |